Logo icon

Viesību spēle "Iesildīšanās"

Kategorija Spēles, apkaime: Riga, Latvia, autors: Iesildīšanās


Kāršu spēle, kas piedāvā iespēju jēgpilni pavadīt laiku, iepazīt un veidot saikni ar citiem caur aizraujošiem uzdevumiem un jautājumiem.

975€  līdz šim no   1,740€
975€  /   1,740€
0 Sekundes atlikušas

975€ (56%)

26 ieguldītāji

0 Sekundes atlikušas

Šis projekts nesasniedza nepieciešamo mērķi 1,740€ līdz Marts 28, 2022 un tādēļ netika finansēts
balsot506

Image title

VIESĪBU SPĒLE "IESILDĪŠANĀS"

IDEJA

Neskaitāmas reizes dzirdēts, ka jaunieši, it īpaši studenti, izrāda savu neapmierinātību par izklaižu iespēju trūkumu Latvijā. Sākoties pandēmijai, esam novērojuši šīs problēmas pastiprināšanos.

Tāpēc mēs, Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas jaunieši - Alise, Emīlija Agate, Anna Marta, Gundars un Lorenss -, izveidojām viesību spēli “Iesildīšanās”, kas piedāvā iespēju jēgpilni pavadīt laiku, iepazīt un veidot saikni ar apkārtējiem caur aizraujošiem uzdevumiem un jautājumiem.

Mums bija svarīgi, lai spēle apmierinātu vajadzību pēc socializēšanās un integrēšanās sabiedrībā, ļautu atvērties apkārtējiem, ļautu tuvāk iepazīt apkārtējos, dotu iespēju uzzināt jaunus faktus un informāciju, kā arī novērstu pēcpandēmijas sekas. Veicot klientu aptaujas, detalizētu tirgus analīzi un uzlabojot produkta prototipu, esam radījuši kāršu spēli, kura ir daudzveidīga, vairākkārt spēlējama un apmierina visas šīs vajadzības.

Image title

Spēles komplekts un tās gaita

"Iesildīšanās" kārtīm ir divas puses. Pirmajā pusē ir parastā kāršu kava, taču otrā pusē ir dažādu veidu kartiņas, kurā katrā atrodas seši uzdevumi, jautājumi vai izaicinājumi.

Komplektā ietilpst: 52 spēles kārtis, metamais kauliņš, spēles instrukcija, melns auduma maisiņš spēles uzglabāšanai.

Ieteicamais spēlētāju skaits 3-8 spēlētāji.

Image title

Spēles pirmā daļa - klasiska kāršu spēle

Spēles “Iesildīšanās” vienā kāršu pusē ir parastā kāršu kava, kuru izmanto spēles pirmajā daļā. Spēlējot klasiskas kāršu spēles ar šo kāršu pusi, tiek noskaidrots zaudētājs, kuram jāmet metamais kauliņš un jāpilda kāršu otrā pusē esošais jautājums vai uzdevums, kas atbilst uzmestajam ciparam.

Image title

Spēles otrā daļa - jautājumi un uzdevumi

  • Daudzveidīgu uzdevumu pildīšana ļauj kļūt par daļu no grupas, justies piederīgam, jo katram ir iespēja parādīt savas stiprās puses un lauzt stereotipus un priekšstatus par sevi un citiem.
  • Spēlē iekļauti jautājumi, piemēram, “Kā sauc pa labi sēdošā cilvēka vecākus”, par kuriem parasti netiek diskutēts, tāpēc to atbildēšana ļauj uzzināt vairāk citam par citu.
  • Daļa kārtīs esošie jautājumi, kā “Kādā krāsā ir polārlāča āda?”, pārbauda cilvēku zināšanas par dažādām tēmām.
  • Jautājumi un uzdevumi rada iespēju atrast arī kopīgas intereses, par kurām turpināt sarunu arī vēlāk, piemēram, piekrītot apgalvojumam “Ja Tu šķiro atkritumus, ir laiks atzīties”.
  • Izaicinājumi, kā “atrast spilvenu un runāt ar to it kā tā būtu persona, kas Tev patīk”, veicina cilvēkus darīt lietas, ko tie ikdienā, parastās sarunās nedarītu, pārkāpt pāri sevis izveidotām robežām.
  • Mēmā šova kartītes veicina izmantot ķermeņa valodu, lai veidotu neverbālu saikni ar spēlētājiem, kas citu iepazīšanai ir neatņemama sastāvdaļa.

Image title

Tā kā spēlei nākotnē plānojam veidot tiešsaistes versiju, arī attālināta tikšanās liktu justies mazāk atsvešinātiem no apkārtējās pasaules.

Svarīgi minēt, ka, domājot par mūsdienu jauniešu interesēm un šobrīd populārākajām ballīšu spēlēm, esam iekļāvuši iespēju "Iesildīšanās" gaitā izmantot dzērienus. Taču, lai produkts būtu iekļaujošs, esam to izveidojuši tā, lai tas neizslēdz iespēju piedalīties spēlē, arī nelietojot alkoholiskus dzērienus. Mēs uzskatām, ka arī, ja jaunieši izvēlas savu laiku pavadīt, izmantojot alkoholiskus dzērienus, tam jābūt jēgpilnam un jāsaliedē, nevis jāatsvešina jaunieši.

IEPAKOJUMS - MAISIŅŠ

Lai samazinātu dabai radīto kaitējumu, mēs esam pievērsuši nopietnu uzmanību produkta iepakojumam - melnam linu maisiņam, kas radīts tieši priekš produkta vajadzībām un ir roku darbs.

Kādēļ atbalstīt tieši mūs?

Mums ir svarīgi, ka jauniešiem tiek piedāvāta iespēja veidot draudzības un ka Latvijā tiek veidota iekļaujoša vide ikvienam jaunam cilvēkam. Mēs darbojamies kā sociāli atbildīgs uzņēmums, tāpēc ar Jūsu atbalstu varēsim ieguldīt laiku arī dažādu iekļaujošu pasākumu radīšanai un citu sociālu problēmu risināšanai pielietojot mūsu spēli. Uzskatām, ka, palīdzot mums attīstīt uzņēmumu, radīsiet lielu pienesumu mūsdienu sabiedrībai, jo tieši šobrīd ir svarīgi fokusēties uz cilvēku savstarpējām attiecībām, kas pandēmijas laikā ir ļoti cietušas.

Mūsu Komanda

Image title

Alise Ruža - Vadītāja, ražošanas speciāliste

Esmu pilsoniski aktīva jauniete, kura aktīvi darbojas dažādos NVO, bijusi brīvprātīgā dažādos pasākumos. Vadot savas skolas vidusskolēnu domi, redzēju trūkumus jauniešiem domātās spēlēs, tāpēc piekritu vadīt “Iesildīšanās” projektu. Iegūtā profesionālās ievirzes izglītība vizuāli plastiskajā mākslā noderējusi arī kāršu ražosanas procesā, izvērtējot attiecīgos ražošanas materiālus un veidojot ilgtspējīgu produktu.

Image title

Emīlija Agate Palina - Pārdošanas speciāliste

Pati kā introverte bieži esmu pieredzējusi situācijas, kad ballītēs ir neveiklas situācijas, garlaicīgi vai ir grūtības iepazīt citus cilvēkus. Tādēļ man radās ideja par “Iesildīšanos”. Līdz šim pasākumos, kur esmu izmēģinājusi šo spēli, ir bijušas tikai pozitīvas atsauksmes. Uzņēmumā darbojos ar pārdošanu, jo pati esmu ilgstoši darbojusies sociālo tīklu vidē ar dažādiem sadarbības partneriem, pārdodot produktus kopā gandrīz 60 000 jauniešiem visā pasaulē.

Image title

Gundars Gulbis - Grāmatvedis/finanšu vadītājs

Es esmu aktīvs jaunietis, kurš ir ieinteresēts finanšu pasaulē un vēlos pielietot iegūtās zināšanās ekonomikā praksē. Esmu piedalījies un sasniedzis augstus rezultātu gan reģionālās, gan valsts olimpiādēs ekonomikā. Izvēlējos darboties "Iesildīšanās" projektā, jo redzēju vīziju, kā jauniešu viesības un pasākumi būtu vietas, kur cilvēki var iepazīt viens otru neformālā veidā, caur dažādiem spēles "Iesildīšanās" dotajiem jautājumiem.

Image title

Anna Marta Šmite - Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja

Savu nākotni plānoju saistīt ar inženierzinātņu ekonomiku. Veidoju SMU arī pamatskolā, un šīs priekšzinšanas man deva pieredzi un vēlmi veidot ko grandiozāku, kaut ko, kas varētu radīt lielāku pienesumu sabiedrībā. Esmu arī veidojusi un reklamējusi savas skolas pasākumus, esot viena no skolas līdzpārvaldes dalībniecēm, tāpēc šīs priekšzināšanas es izmantoju, pildot mārketinga funkcijas uzņēmumā.

Image title

Lorenss Martinsons - Tehniskais direktors

Esmu darbojies dažādos projektos, programmējot mājaslapas, producējot mūziku, filmējot un montējot gan filmas, gan seriālus. Nākošajā gadā plānoju mācīties datorzinātnes Oksfordas universitātē, paralēli attīstot “Iesildīšanās” projektu, jo ticu, ka spēles attīstīšana angļu valodā un tās pārveidošana online vidē un citu tehnisku aspektu kvalitatīvs risinājums varētu palīdzēt spēlei sasniegt vairāk jauniešus visā pasaulē.

Iesildīšanās

Par Iesildīšanās

Kāršu spēle, kas piedāvā iespēju jēgpilni pavadīt laiku, iepazīt un veidot saikni ar citiem caur aizraujošiem uzdevumiem un jautājumiem.

Uzdod jautājumu